dinsdag 2 oktober 2007

Without Him life just passes by ….

Sommige teksten raken. Sommige teksten brengen iets in beweging…. of zetten stil. En dan zijn dat niet altijd bijbelteksten. Flevo Xnoizz 2007 deed mij This Beautiful Republic ontdekken. Meerdere keren heb ik ze daar gehoord … en genoten. Want het vuur in die jongens en de oprechte gerichtheid op Jezus raakt mij. En niet te vergeten de lekkere rock die ze produceren!

Eén tekst van hen doet mij iets, doet mij stilstaan bij de dood die mijn leven is. En die in mijn vorige post over de bollen centraal staat. De Here God is onze kant opgekomen, Jezus gaf Zijn leven. Zijn dood werd mijn leven. Maar hoe snel loop ik daar overheen?! Hoe snel is het christelijke leven een vanzelfsprekendheid? Slow down. We’re slowly dying … als ik doordender in vervlakkende relaties met Hem en de mensen om me heen,dan sterft er meer dan mij lief is.

Maar ik word stilgezet, Ondanks tegenstribbelingen in mij wil ik volledig voor Hem zijn. En dat kost mij mij, maar wint ons! Laat je stilzetten.

Let’s be honest
I sing because I don’t know what to do
It’s taken me a long time, to find that life is passing by
I lift my hands, I’m so desperate to feel Him
So let’s be honest, without Him life just passes by

Slow down, we’re slowly dying
But we could live again
Be lifted up in Him
I’m dead because I want to live in Jesus
But one day I will rise up I’ll try to show you who He is
His blood flows down to cause my innocence
It comes from innocence, and it carries on to me
And it flows down to cause my innocence
Because He’s innocent, He gave himself for me, for me

Rob,
Gouda

1 opmerking:

Anoniem zei

veel geleerd